2008. március 5., szerda

Auracle - Gilder

WANTED
Auracle - Gilder

2 megjegyzés:

espirit írta...

Szervusz D60! Máshova nem tudtam írni. Ez itt feltételezhetően egy zenei album helye lehet, de nem találtam a címen kívül semmit.Lesz feltöltve hallgatható anyag?
Tulajdonképpen én a floodlit-footprint címet kerestem amit kb 1 hete rögzítettem gépemen. Az egy egész más oldal volt, nem tudom hogy van ez, de én azt a címet hívtam elő,és a D60 ra jutottam. A FLOODLITFOOTPRINT kedvenc blog oldalam volt ami pár napja megszünt, törölték az összes lemezritkaság elérhetőségét és a covereket.Rendkívüli veszteség számomra, mert tényleg olyan 60-70es évek albumai voltak,amiket máshol csak elvétve lehet találni.
Törlés után ott találtam utalást a floodlit-footprint címre, amire került is pár dolog,ezért rögzítettem a címet.Ez valami fúzió?Vagy hiba folytán kerültem ide?
Üdv: Laci

itr írta...

Kedves Laci!

Én is a Te (téves) utadon jutottam ide. Remélem azóta megtaláltad a mi bujkálós bloggerünket. Ha nem, akkor itt az új címe: http://floodlitfootprint.blogcu.com/

Jó csemegézést. Ha gondolod, nézz körül nálam is: http://intotherhythm.blogspot.com/

Üdv